Reviews

Klik op een categorie of afbeelding om reviews te bekijken
» Stuur ook uw review op naar Spacepage! «

Dit gebeurde vandaag in 1989

Lancering vanop de Bajkonoer lanceerbasis van de derde module (Kvant-2) voor het Russische ruimtestation Mir. Deze module had een lengte van 12,2 meter en beschikte over een leefbare ruimte van 61,9 kubieke meter. Met deze nieuwe module kreeg Mir er nu een luchtsluis bij waardoor kosmonauten vanaf dan ruimtewandelingen konden uitvoeren. Het ruimtestation kreeg er met de komst van de Kvant-2 module ook tal van nieuwe wetenschappelijke experimenten en onderdelen bij. Foto: Roscosmos

Stuur ook uw review in!

Ben je een amateur astronoom die graag schrijft over zijn ervaringen met telescopen, oculairs of ander astronomisch materiaal? Stuur ons uw review met foto's naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat anderen over uw ervaringen kunnen leren. De reviews verschijnen op Spacepage en in het Guidestar magazine.

M60, ook gekend als NGC 4649, is een gigantisch elliptisch sterrenstelsel dat deel uitmaakt van de bekende 'Virgocluster'. Dit sterrenstelsel bevindt zich nabij M59 en M58. De schijnbare afstand tussen…